duminică, 22 februarie 2009

[raluca] 4 martie 2009: Tina Turner, Londra

Am comis-o (din nou) si, ca sa profit la maximum de cele doar doua zile de stat in Londra, am gasit si un concert la care sa merg.

Pe 4 martie ma gasiti asadar la O2 Arena, unde Tina Turner va sustine un concert istoric. Daca vreti sa o mai apucati pe Tina prin Europa, unde sta pana la sfarsitul lui aprilie, cand termina turneul, cel mai apropiat loc este Praga, pe 27 aprilie :). Altfel, mai sunt sanse la Munchen, Paris, Antwerp, Manchester, Dublin, Stockholm, Sheffield, Arnhem, Birmingham, Oslo si Helsinki :).

Pe 26 noiembrie, Tina implineste 70 de ani!!!

4 comentarii:

mazilique spunea...

am incercat si eu la viena, in februarie, dar ambele concerte erau sold out de anul trecut, ofc :-/

iaodi, acest post a fost scris la ora 15.30, ora la care ar fi trebuit sa fii in drum spre mine, la dezmatzul cu clatite

ntzntzntzntzntz

Raluca-Mirmighe spunea...

mda, recunosc ca la ora aia trebuia sa ma infrupt din ce se-arata pe-aici prin poze, insa mi-a fost teama sa mai ies, dupa ce de la 8.30 pana la 14.30 am stat pe-afara si am si facut frigul (cu exceptia Ikea, unde am murit de cald).

cu o durere surda de cap mi-am calculat banii pana la inceputul lui aprilie, iar bilantul este putin trist :(. abia acum vine partea buna, si anume ca nu voi mai rata mese pe la prieteni :))))))))

Mazilique spunea...

eu zic sa profiti cat mai poti. this shiz ain't gonna last forever, iti zic :P

Raluca-Mirmighe spunea...

da, clar, la faza cu profitatul you can count me in, mai ales ca azi am mancat ce a mai ramas dintr-o pizza de ieri de la pranz :)))))))