duminică, 22 februarie 2009

[mazilique] Violeta's Vintage Kitchen - one year and many happy returns

Suntem intre prieteni si ma cunoasteti bine. Stiti cat de mult apreciez o mancare bine facuta, cat de mult caut the perfect bite, asa ca o sa ma credeti pe cuvant cand va spun ca ce am mancat in seara asta la Violeta's Vintage Kitchen, care a implinit un an de la deschidere, a intrat in Top 10 Best Things I Ever Had. Si in acest moment, sincer, nu-mi amintesc ce ar fi pe celelalte pozitii :)). Intr-adevar, borşul de cartofi cu patrunjel şi leustean de la mama de acasa e ceva ce nu as imparti decat cu prea multa lume, dar asta e alta poveste. Poate o spun w/e viitor, daca cineva va fi binevoitor ;)

Revenind. Pentru cine nu stie, Violeta's Vintage Kitchen e a magical, magical place, unde mancarea capata gust, totul e proaspat si armat cu mirodenii surprinzatoare. Si ca sarbatorim anul care a trecut, in de-a lungul caruia pauzele de masa (cine le-a avut... :p) au fost mult mai frumoase, sambata seara am facut o vizita si uitati ce ni s-a intamplat :)

Sa incepem cu painea. E paine de casa, din faina integrala cu chimen si seminte. Era fierbinte cand am pus mana pe ea si nu m-am mai putut opri.

Fasole batută si carnati de caprioara

Ciuperci umplute cu unt, branza Cheddar, cimbru si tarhon

One of my personal favourites this evening, o salata minunata, cu conopida, rodie si alte bunatati.

Salata de vinete cu dovlecei

Salata de icre de crap, cu ceapa verde, ulei de masline, patrunjel, ridichi si lamaie

Placinta cu telemea de capra, branza dulce, busuioc si smantana

Salata verde cu rata fripta, ardei gras, chili, coriandru si patrunjel
Biscuiti cu prune si smochine

Cremă de brânză dulce cu morcovi, ceapa verde, marar, ridichi, unt şi smântână
Tarta de mere (si ceva curmale)

Tort de (atentie!) fasole, cu ciocolata, cognac si migdale. Nimeni n-a banuit ca tortul delicios de fin ascundea asa ceva. Nu ca s-ar fi plans cineva :))

Dar astea nu au fost toate minunatiile cu care Violeta ne-a alintat. Ce n-am mai prins, pentru ca eram ocupata cu chestii mai importante (like errrh.. eating! :)) au fost pateul din ficat de pasare, cu ciuperci, vin rosu, cognac si portocale (si nu mai strambati din nas gandindu-va ca sunt combinatii nepotrivite. nimic n-a fost in plus. just purrrfect), salata verde cu telemea de capra, struguri si menta, compot de stafide ....mmm-am pierdut :)

Dar pe langa toate astea, Violeta a fost atat de dragutza incat ne-a primit, pe mine si pe Raluca, in bucataria ei, unde am vazut cum face minunatie de tort cu mere. Asa ca am luat-o la intrebari despre ce-i prin castroane, de unde a invatzat sa bucatareasca asa frumos si cand ma invata si pe mine :)) Am aflat astfel ca-n plan exista si un workshop de papa bun, unde pentru inceput ea o sa invete oamenii sa gateasca pantagruelic :)

3 comentarii:

ana spunea...

vai ce lovely, i am drooling. planuiam un brunch de 1 martie acolo dar acum ca am vazut pozele nu stiu daca pot astepta atat :)))

Unknown spunea...

oricum, e un plan ff bun :)

Anonim spunea...

Foarte tari pozele.
Uitasem cat de bine arata totul :).

Sper sa ne vedem cat de curand la bistro,

Irina
VVK