miercuri, 8 octombrie 2008

[george] Almost Famous

E atât de tare încât nu pot să nu vă împărtăşesc şi vouă noua surpriză de care am avut parte pe ziua de azi, chiar cu riscul de acapara blogul. (Remarcaţi, vă rog, că nu am mai folosit apelativul „dragilor” sau „dragii mei”, după ce mi s-a atras, respectuos, atenţia că par un pensionar pedant care face pe sfătosul…)

Dar să vă spun despre ce e vorba…

Cu un zâmbet suspect lăţit pe faţă, năvăleşte azi peste mine colega Diana Popescu şi mă întreabă ghiduş dacă nu am cumva un ZF la îndemână. Presimţind că e ceva nu e în regulă, o întreb despre ce e vorba. Răscolind plină de veselie prin ordinea desăvârşită de pe biroul meu, refuză să-mi răspundă, dar ceva din atitudinea ei mă face să cred că e vorba despre mine. În sfârşit, îmi zic eu în gând, cei de la ZF au făcut ceea ce trebuia să facă de mult: să scrie despre mine. Deja vedeam cu ochii minţii articolul de două pagini tip cearşaf în care se vorbeşte despre cei mai promiţători oameni din New Media, cu focus pe mine. Sau, dacă nu asta, măcar să găsesc topul celor mai de succes investitori de pe piaţa de capital românească, care n-au apucat să investească încă nici un leu.

Visând eu astfel, renunţ ca un New Media care se respectă să caut ziarul în print şi deschid un nou tab în Firefox. Intru pe www.zf.ro, bâjbâi un pic prin noul site şi, ghidat de Diana, mă descopăr într-un final. Nu, nu era nici un articol despre New Media şi nici măcar unul despre investitorii de viitor. Era doar imaginea care ilustra articolul de la premiile Time Out, eveniment trecut în revistă şi de Mazi . Dezamăgirea că nu am devenit încă faimos a fost repede ştearsă de constatarea că fotografia este cea mai bună care mi-a fost făcută vreodată.

Vă puteţi face singuri o idee privind mai jos (sunt cel în sacou bej deschis, care le întreţine, spiritual, pe colegele Florentina şi Diana).


Sursa foto aici

PS. Dacă mai aveaţi nevoie de vreo dovadă a faptului că sunt o companie extrem de agreabilă şi spirituală, priviţi reacţia colegelor la ceea ce spuneam...

3 comentarii:

Silvi spunea...

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Micutule faimos, imi dai un autograf?
:))) f tareee

Raluca spunea...

:))))))))))))))))))))))))) eu nu ma pot opri din ras :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

p.s. sa stiti ca almost almost famous este si Ioana, care statea in stanga lui George, dar nu se vede :))))))))))))))) iar la stanga Ioanei stateam eu, deci sunt almost almost almost famous; si putem continua cu Mazi, la stanga mea, deci almost almost almost almost famous; de departe, cea mai reusita poza ever :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Unknown spunea...

practic, I am so not famous!