joi, 9 octombrie 2008

[raluca] Uraaaaaaaaa! Welcome to Google!

Dragi belshugari, am mai facut un check mic, ca in seara asta sunt intr-o dispozitie de check-uri site-uri, si am constatat urmatoarele (dupa modelul Silvi):

1. la cautare "belshug" in Google, suntem pe a doua pozitie!!! va spun ca, in urma cu o luna, nu eram nici pe a zecea pagina :)))))

2. la cautare "belsug" in Google, suntem pe pagina a 3-a, gratie postarii lui George "Belsug rutier bulgaresc"; in urma cu o luna nu eram deloc de gasit

3. clar "belshug" ne diferentiaza, asa ca propun sa scriem si numele blogului tot cu "belshug", nu cu "belsug" - care nici nu suna prea fericit :)))))))))))

4. ziceam ca bem ceva tot in urma cu o luna, cand am avut 100 unici intr-o zi :))))))))); sa bem zic pe banii lui Ceausescu in week-end, cand ar fi dragut sa ne gandim impreuna cum sa fie mai frumos si mai dragut multpreaminunatul nostru blog care ne indeamna la atatea lucruri...

Un comentariu:

Silvi spunea...

Raluca, este cel mai frumos raport pe care l-am vazut eu vreodata!:)