joi, 25 martie 2010

Belshug in Delta

Dragilor,

pentru ca vineri revista intra in tipar si mie, ca sa nu ma dezic, imi arde de altele, revin la discutia de duminica, apropo de Delta.

considering the fact ca eu trebuie sa anunt cu trei luni inainte (no joke!) cand imi iau concediu, poate reusim sa hotaram ceva :)

so, vara trecuta, eu am fost la pensiunea La Traian din Murighiol si n-am avut de ce sa ma plang
printre bilele albe e faptul ca se ajunge cu masina in maxim 4 ore de la Bucuresti si ca pentru plimbari cu barca nu se plateste decat combustibilul. pics cu mancarea vedeti aici

si asta e oferta pentru 2010

Oferta completa de sejur zilnic pentru o persoana in cadrul pensiunii este sub forma unui pachet de servicii ce contine cazare, 2 mese (mic dejun + pranz sau cina) si o plimbare cu barca .
A treia masa este optionala si costa 20 ron.
Pachetul zilnic este in valoare de 150 ron/persoana plus combustibilul necesar deplasarii barcii.
Barcile, avind capacitate minima de doua persoane, au ghid iar traseele pot fi alese de turisti; masa se poate servi si in afara pensiunii, pe malul apei de exemplu.
Pensiunea principala are 63 locuri in camere si apartamente, toate avand bai cu apa calda, organizate astfel:
- 5 camere duble,
- 6 camere triple,
- 3 camere de 4 locuri,
- 2 apartament cu 4 locuri,
- 3 apartamente cu 5 locuri.
Cea de a doua pensiune are 22 de locuri dispuse in camere si apartamente organizate astfel:
- 4 camere duble ,
- 1 apartament de 2 locuri,
- 1 apartament de 3 locuri,
- 1 apartament de 4 locuri,
- 1 apartament de 5 locuri.
Pensiunea are centrala proprie.

kissez & hugz,
mazi

2 comentarii:

Ceausescu spunea...

Deci, pisi, in primul rand se vede ca te-ai dezobisnuit sa scrii pe blogul colectiv, pen' ca nu te-ai semnat inaintea titlului. Deh, vedeta... :p

In al doilea rand, daca zici tu ca e mancarea buna, I'm in.

PS: Stati prin preajma, stejar-extrema-urgenta, maine am putea avea un alt comunicat important pentru belshug.
PPS: Nu, ma, nu e vorba de sex.

Ioana spunea...

eu zic sa alegem dintre mai multe oferte, ca tot lansase Alina idei tentante cu Mila 23. Alina, ai legatura