sâmbătă, 7 martie 2009

[raluca] London, like no other

E oficial: de trei zile, Londra se afla pe primul loc in topul oraselor/locurilor mele preferate. A surclasat, astfel, Stockholm si Barcelona, care credeam ca vor sta mult si bine cocotate in my own personal chart :).

Motivele ar fi multe si nici macar nu stiu cu ce sa incep. Cred ca, pur si simplu, din prima mi-a placut cum arata orasul. Nu stiu sa spun mai mult decat ca e frumos, incredibil de frumos, la fel cum si Stockholm este, insa traieste mult mai intens, nu se fereste de ploaie si nici nu se teme sa piarda noptile.

La 4 dimineata, pe langa Hyde Park, un om pe la 50 de ani facea jogging; intr-o seara cu ploaie mocaneasca, un tanar in tricou si pantaloni scurti se plimba linistit prin oras; la vreo 5 grade, niste fete dezinvolte, in rochii de satin cu bretele, fara nicio haina peste si cu tocuri inalte, se pregateau sa petreaca; traficul mi s-a parut mult mai infiorator decat la Bucuresti, insa nu am auzit niciun claxon si nici batai intre soferi nu am vazut.

Aici s-ar impune o precizare: am auzit un claxon, in momentul in care am traversat eu strada fara sa imi dau seama ca masinile veneau din dreapta, nu din stanga :))))). Si, oricat de precauti ar fi londonezii sa scrie "Look left" si "Look right" la trecerile de pietoni, tot nu mi-au fost de prea mult ajutor, deoarece stiti bine vesnica intrebare: "Dreapta e mana la care ma uit acum? Sau e cealalta dreapta?" :))))))))))))

Asteptare la Buckingham Palace, schimbarea garzii



Daca aici sunt reduceri, atunci nu stiu ce inseamna cuvantul

Sus, in London Eye, pe ploaie

Yummy-yummy :)

4 comentarii:

Anonim spunea...

sper ca acum urmeaza si un post detaliat, gen: am aterizat, m-am dus, am facut, am mancat, am baut, am cumparat :)) Details! I want details! :P

ah. i also need an estimative price, ca sa vad cat m-ar costa sa ma lamuresc singura daca-i mai misto decat la Barcelona :))

cookie spunea...

dadadadada, londra e indeed like the nicest coolest city in the world si singurul pentru care-mi pare rau ca nu mai vreau sa zbor cu avionul. singurul de care ma lipsesc cu greu.

Raluca spunea...

vin, vin si detaliile :), dar trebuia sa incep cu ceva si asa mi s-a parut cel mai bine :)

Anonim spunea...

vreau sa vad fish'n'chipshii :))