joi, 8 ianuarie 2009

[mazilique] Part IV: Ziua fara muzee

(asta inseamna luni, cand muzeele sunt inchise cam peste tot in lume)

Dupa ce duminica seara facusem doar o tura de control, luni dimineata am refacut trasee cunoscute, din pacate pe un frig crancen, presarat din timp in timp cu o ninsoare timida.
Am inceput, desigur, in Stephansplatz. Am facut drepta, pe Graben si, aproape de St. Michaelsplatz, am intrat la Demel pentru un Klein Demel Frühstück, adica ceai si prajiturica (sau cafea/ciocolata calda cu briosa, dupa chef).

De acolo am traversat Hofburgul...
...si apoi, peste strada, am intrat la Museums Quartier. A urmat plimbarea pana la Parlament...
..si in continuare, pe Burgring, pana la Rathaus (primaria)...

De acolo m-am intors la Museums Quartier, de unde am luat-o-n sus, pe Mariahilferstrasse (strada aia luuunga de cumparaturi, unde am zis ca nu calc. da' daca muzeele erau inchise...ce era sa fac?! :P)

Noroc ca am incheiat rapid incursiunea, cum nu eram in forma pentru shopping (da, da. se intampla. tura asta am fost in forma pentru Glühwein - mai pe romaneste, vin fiert :))

Asa ca m-am indreptat spre Karlsplatz, unde am mers la Naschmarkt, piata in aer liber. Am cumparat clasicele alune in wasabi de la nenea care in noiembrie mi-a dat cartea lui de vizita si m-a invitat sa ma mut in Viena si sa locuiesc cu el :)) Apoi m-am instalat la restaurantul japonez de la inceputul pietei si am dat drumul la belshug :D

supa miso pachetel de primavara
Acht Schatze (adica Opt Comori - pui, vita, porc, creveti, legume)

Sushi-maki Bento

rata crocanta in sos teriaky

Inca cateva ture de Opernring mai apoi si o cana de vin fiert, am ajuns la o alta carciuma, Ferdinand, unde am incercat Orange Punch. In afara de frig, n-am avut de ce sa ma plang.

(va urma :P)

4 comentarii:

Raluca spunea...

oh my god, ce belshuuuuuuuuuuuuuuug!!!!!!!!!

Anonim spunea...

asadar, ceainicul galben, ceainicul galben... cred ca poza asta o sa-mi salveze intreaga zi!

Ceausescu spunea...

Of, ce dor mi-e de Naschmarkt. Si mai sus un pic, pe stanga si peste metrou, e o carciuma cu cele mai mari snitzele pe care le-am vazut, ever. Jur ca erau cam cat o pizza cat de cat medie.

Unknown spunea...

n-ai fost la Figlmuller :))