sâmbătă, 4 octombrie 2008

[raluca] And it's all in a book and a boat

Hmmm... nu am ajuns azi la Milano dupa niste felii de prosciuto, cum se temea Ioana, ceea ce ma ingrijoreaza :))))))))).

DAR am gasit unde sa stau in Stockholm - pe o barca, la confluenta dintre lacul Mälaran si Marea Baltica. Se numeste The Red Boat Mälaran si e adorabila :). La 47 de euro camera single, e un pret excelent pentru inima Stockholm-ului, orasul vechi, unde sta ea legata la chei (un hotel cu un pret asemanator se gaseste tocmai prin suburbii si nici nu e prea grozav). A fost construita in 1914 si a batut multe ape pana prin 1960, cand a fost transformata in hostel pentru tineri.

Chiar daca nu este baie la camera, ci pe hol, cred ca merita rau de tot :)))))).

Pentru cine vrea carti cu si despre Suedia, scriitori suedezi etc., intr-un milion de limbi ale pamantului, isi poate face o lista de aici si i le aduc pe tava in decembrie :). The Sweden Bookshop e primul obiectiv pe lista mea, pe care sper sa il prind deschis chiar in ziua in care ajung la Stockholm (altfel, e inchis in week-end si o sa-l ratez).

Dragi belshugari, daca barca si cartile va fac cu ochiul la Stockholm, sa stiti ca mai e o promotie pentru bilete de avion. Cu Malev, pt perioada 12-15 decembrie (cand merg eu), se poate lua un bilet cu aprox. 320 euro, pana pe 15 octombrie :).

p.s. am uitat sa va spun... au internet pe barca, deci va tin la curent live :))))))

Niciun comentariu: