sâmbătă, 10 aprilie 2010

[raluca] Din paradoxurile lumilor civilizate

La Kew Gardens, in Londra, am cumparat 5 lucruri din magazinul gradinii. La casa, pe masura ce ii dadeam vanzatoarei, pe rand, cele 5 obiecte, imi spunea de fiecare data "thank you". La final, mi-a mai spus de 2 ori "thank you", cand mi-a dat bonul de casa si cand mi-a dat punga cu toate lucrurile in ea. In total, 7 "thank you" in mai putin de doua minute.

Intr-o benzinarie, pe la marginea Londrei, am intrebat de o directie. Vanzatorul, indiano-pakistanez, nu a stiut sa raspunda, insa m-a rugat sa ma uit pe ghidurile pe care le avea spre vanzare. Apoi, fara sa-l rugam noi, si-a chemat seful care a venit si ne-a explicat cum sa ajungem in directia dorita.

Cu o saptamana in urma, pe o strada din Craiova, un om cu un copil de mana murea in bataie pentru ca a trecut strada prea incet, pe trecerea de pietoni.

Niciun comentariu: