vineri, 4 septembrie 2009

[raluca] British Airways, mai ieftin decat Wizz! How cool is that??!!

Trebuie sa spun asta neaparat: Wizz-ul s-a lacomit peste masura. Adica am platit pe un bilet de avion Bucuresti-Londra si invers 201.05 euro, la British Airways, pt ca am facut atac de cord cand am vazut ca Wizz are 235 euro!!!

Poate nu pare cine stie ce diferenta, dar sa va povestesc istoricul: in martie, am mers la Londra cu 60 de euro, Wizz; in iulie, 100 euro, tot Wizz - biletele luate mereu cu 2 luni inainte.

Acum, pt mijlocul lui octombrie, un salt de pana la 235 euro!!! How lame is that? Normal ca la scorul asta intri automat la British Airways pe site sa iei temperatura. Si, cand vezi ca acolo e mai scazuta, mai stai pe ganduri?

Si, ca sa nu va vina sa credeti si mai rau, si la KLM e mai ieftin decat la Wizz - 189 de euro! Dezavantajul e ca faci escala la Amsterdam, din cauza asta am preferat sa mai dau 12 euro in plus si sa scap de durerile de cap (la propriu). Dar, daca nu ar fi fost BA, atunci sigur ar fi fost KLM :)

Nu mai spun ca oricum Blue Air nu e o solutie pentru Londra, cu preturile pe care le are (se intampla ca nici nu are zboruri cand am eu treaba pe-acolo).

Deci de ce ar mai da cineva bani pe low-cost? Sau de ce ii mai zice low-cost? Adica chiar nu vor mai exista companii intr-adevar low cost? Asta e de fapt vestea trista...

2 comentarii:

Bianca spunea...

Si eu ma intrebam recent acelasi lucru. De ex, desi nu exista low cost spre Elvetia, deci nu avem termen de comparatie, un bilet la Fly Baboo (care nu e low cost) luat din timp ajunge pe la 88-100 de euro. Si la Swissair, daca te trezesti din tim il poti lua cu 150 de euro. Maxim 200. Eu nu stiu ce-i in capul astora de la low cost dar cred c-or s-o dea curand in bara in ritmul asta :)

Anonim spunea...

pentru londra, verifica si lufthansa. am zburat in august, cu escale in germania (e si varianta italia, parca). 170 euro/pers. am cumparat biletele in februarie sau martie, iar la momentul achizitiei nu existau variante mai ieftine. nici macar la low-cost-uri! ore foarte bune, escale scurte si lejere, fara alergatura (dusseldorf la dus, frankfurt la retur), personal amabil (am tinut sa precizez pentru ca multi m-au intrebat, probabil au avut experiente proaste). succes!