joi, 13 august 2009

[raluca] Retezat, still mon amour :)

Pentru ca nu m-a dezamagit niciun pic (bine, hai, mi-a facut-o din nou, s-a pus pe ploaie cand am ajuns pe Peleaga)

Pentru ca este exact ideea mea de munte, cu atat de multe lucruri atat de diferite

Pentru ca este transant: fie iti place de mori (la figurat), fie il urasti

Pentru ca it's like a drug, vreau sa ma duc din nou :)

Pentru ca, pentru ca, pentru ca...

Nu voi povesti nimic din ceea ce s-a intamplat in aceasta tura de Retezat, nu as vrea sa-l dezamagesc :) Ii invit insa pe cei care pot povesti sa povesteasca, adica sa ne spuna o poveste asa cum doar ei stiu :)
Foto sus: Doru cu iPhone-ul lui :)








2 comentarii:

romeo spunea...

Unde-i acea cabana?Nu-mi pare cunoscuta!.Eu tocmai ma pregatesc sa plec in Retezat,spe vre-o doua saptamani,cu siguranta o sa am ce povestib si mai ales ce arata!

Raluca spunea...

in primele imagini apare Cabana Buta; ajungi la ea fie daca urci de la Cheile Butii (3h traseu sau aprox. 1h30 cu masina offroad pana la Buciuri si apoi pe jos), fie daca vii de pe trasee: dinspre Poiana Pelegii, dinspre varful Custura sau alte trasee pe care nu le-am incercat.
cabana, aflata la 1.580 m altitudine, este frumoasa, insa oamenii de acolo, imi pare rau sa o spun, nu sunt la fel de "frumosi": iti dau raspunsuri in 2 peri (asta daca intr-adevar catadicsesc sa raspunda), iti servesc masa cu un sictir monumental si in general te fac sa iti para rau ca te-ai oprit acolo.
poate sunt si persoane cu care empatizeaza, la noi nu a fost sa fie :)))))))))))