duminică, 23 august 2009

[raluca] Less stress if cooking :)

E dovedita: dupa opt ore continue de scris la minunata lucrare, cu capul plesnind m-am dus in bucatarie sa fac ceva de mancare.

In timpul procesului durerea a disparut si ceea ce a rezultat a fost absolut delicios :). De data asta nu a mai fost BBC Good Food, ci niste cartulii pe care le-am descoperit la Foyles si din care mi-am luat si eu doua. Iata una din serie:

Si ce am mancat noi: 1. salata cu rosii, avocado, pere, lime, mozarela; 2. pui cu ceapa rosie, jeleu de coacaze, sos de soia (ar fi trebuit sa fie si prune, dar nu am gasit si nu am mai pus - oricum, a fost demential :) )

3 comentarii:

Gabi spunea...

:)) s-a intamplat ceva in weekendul asta, nu stiu, cred ca s-au aliniat cumva planetele...M-a apucat si pe mine bucatareala si dupa ce am alergat peste tot dupa capere ( nu, nu se gasesc nici macar in Auchan desi e ditamai magazinul) mi-am incercat puterile cu o super retzeta a la Mazi, o limonada dichisita, niste carne de vitel plus cea mai smecherita salata pe care am facut-o pana acum. Eram chiar mandra de mine pana cand am vazut ce minunatii ai facut acolo :) Arata delicios

Raluca spunea...

yum-yum ai facut acolo. daca strigai dupa ajutor, iti dadeam eu niste capere capatate din excursia aia la Ruse :)
nu e rau deloc sa se alinieze planetele :)))))

Unknown spunea...

mie mi s-au aliniat planetele la mancare de peste - scoici la ferma de la kaliakra si saramura la 2 mai. va povestesc diseara ;)