joi, 30 iulie 2009

[george] Vacanţă în Portugalia

Răspunzând numeroaselor ameninţări primite, iată ca scriu şi eu câteva rânduri despre vacanţa în Portugalia (nu de alta, dar stă lumea la coadă să posteze de la evenimente ulterioare şi stric feng-shuiul blogului şi cronologia lui).

În puţine cuvinte pot zice ca mi-a (şi ne-a) plăcut foarte mult. Am descoperit chiar că 12 zile e durata optima a unei vacanţe şi nu o sa mai facem greşeala din anii anteriori când încercam, fără a reuşi, să ne mulţumim cu doar 7 zile.

De data asta nu ne-a mai jefuit nimeni, nici la propriu, nici la figurat, ţara s-a dovedit frumoasă, mâncarea ieftină (belshug de carne de porc in cazul meu, restul lumii s-a delectat cu îngorzitoare vietăţi marine debordând de antene, tentacule, cleşti şi mai ştiu eu ce alte părţi îngrozitoare), iar berea bună.

Detalii practice despre vacanţa în Portugalia am postat aici (alţii s-au dovedit mai eficienţi în ameninţări decât Mazi).

Mai jos aveţi belşug de fotografii: vreo 700, aşa să nu ziceţi că nu le-am pus. A durat ceva mai mult că a trebuit să şterg toate fotografiile care înfăţişau persoane pentru care nu aveam drept de folosire a imaginilor. Dacă vreţi însă să vedeţi şi acele poze, mă contactaţi pe mess şi vă dau link către albumul privat :D




Niciun comentariu: