luni, 4 mai 2009

[mazilique] Leonad Cohen din nou la Bucuresti, pe 4 septembrie

Eu ma bucur mult, pentru ca, in ciuda problemelor de organizare, concertul Leonard Cohen de anul trecut, de pe stadionul Arcul de Triumf, a fost unul dintre cele mai rafinate pe care le-am vazut. In plus, am reusit sa nu ma plictisesc pana la final, ceea ce mi se intampla foarte, foarte rar.

Tura asta vine in Piata Constitutiei. Biletele costa 124, 248 si 399 de lei si se pun in vanzare maine, pe Ticket Point si poimaine si prin alte locuri. Detalii aici.

4 comentarii:

George spunea...

nu stiu ce sa zic. concertul din toamna a fost cu totul special si pentru ca aveam senzatia ca e unic. omul nu mai concertase de ani buni si toti ne gandeam ca, probabil, nu vom mai avea ocazia sa-l vedem inca o data. ca ar fi un fel de ultim turneu, cum ar veni.

asa parca e varat in circuitul comercial...

... sau poate gandesc eu mai ciudat

Unknown spunea...

bah, ai dreptate. de fiecare data cand am vazut un concert de doua ori (hooverphonic de ex), a fost absolut dezamagitor.

shoot, acum mi-e frica sa mai merg la Depeche :))

George spunea...

bei, la depeche plecam din capul locului de la premisa ca-s comerciali. si asta ne place...

Unknown spunea...

da' la mine nu-i vorba de asta. mi se rupe mie ca-s comerciali sau obscuri. daca-mi plac, aia e.

problema e ca atunci cand ii vad a doua oara si observ spontaneitati exersate si alte detalii din astea ma trece cu greatzã :-s