marți, 17 februarie 2009

[raluca] "Where the fuck is Bruges?" Si noi de ce nu mergem acolo?



Asa, primavara spre vara, cand e soare si pomii sunt infloriti :).

Evident ca dupa ce am vazut "In Bruges" vreau sa ma duc acolo - nu pentru ca am vazut un film si hop si eu, ci pentru ca intr-adevar nu m-as fi gandit niciodata sa merg acolo. Deci ce loc mai bun de mers decat unul la care nu te-ai fi gandit vreodata?

Da, da, votul meu merge la "In Bruges" (ce scenariu, ce muzica, plus ca are si ceva Bosch pe-acolo, care ne-a placut noua mult la Prado). Pacat ca are atat de putine nominalizari, dar e adevarat ca nu am vazut "Slumdog Millionaire"... Hai si India!

So, "if I grew up on a farm and I was retarded, Bruges might impress me!". Bruges did impress me so I guess I am kind of retarded, hahahaaaaaaaaa :))))))))))))

5 comentarii:

Unknown spunea...

eu m-am gandit sa merg la Bruges. era acum vreo doi ani, cand planuiam o vacanta la Londra, cu plimbari si prin Belgia :P

adevaratul spunea...

Orasul este dragut, recomand turul cu vaporasul pe canale la inceputul vizitei, iti este clar dupa cam ce ai de vazut. Problema este ca orasul e mic si nu sunt foarte multe de facut. Avantajul e ca Belgia e mica si in 2 ore esti in alta parte fara probleme, chiar in alta tara. Daca ai ajuns la Bruges merita sa dai o tura pana la marea nordului Oostende sau Het Zoute.

Ioana spunea...

eu imi aduc aminte de piata asta si de faptul ca am terminat ce era de vazut in vreo 3-4 ore (e adevarat, n-am intrat in nici unul dintre zecile de ateliere de ciocolata din oras, pt ca eram deja indopata cu kilograme de Leonidas de la Bruxelles :))
nu stiu cum functioneaza combinata belgia-londra, dar belgia-paris e ok; de la bruxelles la paris am facut circa 1h30, cu Thalys, trenul de mare viteza dintre cele 2 (un adevarat tren de navestisti pt ca e plin de neni la costum, cu laptopuri, care traiesc intr-un oras si lucreaza in celalalt)

Unknown spunea...

eu dupa ce am vazut filmul (adica aseara), nu cred ca vreau sa ajung prea curand in bruges

si sunt total de acord cu colin farrell:

"I realized, fuck man, maybe that's what hell is: the entire rest of eternity spent in fuckin' Bruges"

"If I grew up on a farm and was retarded, Bruges might impress me. But I didn't, so it doesn't"

si, sa nu uitam - "Bruges is a shithole" :D

Unknown spunea...

ah, am uitat sa zic de ce - pt c pare boring si tedious si bleak si mult prea gotic pentru gustul meu.
si sa nu uitam, frig.