joi, 8 ianuarie 2009

[mazilique] Part III: Budapesta - Viena

Duminica, de la 15.15 la 17.00 Cam atat a durat drumul intre cele doua capitale.
Odata ajunsa, clasicul traseu m-a dus la Stephansplatz, apoi tot inainte pe Kartenerstrasse, pana in capat, la Opera si inapoi, pe langa Sacher Hotel si pe strada paralela, pe langa Albertina, pana la intersectia cu Graben, unde m-am oprit la chioscul Wiena Wurst, sa-mi iau portia de carnati picanti cu mustar si paine neagra. De la cativa metri mai incolo mi-am umplut buzunarele cu castane coapte si m-am pus pe cautat un pub in cartierul evreiesc. La Bermuda Brau am golit cateva halbe de Haus Lager (berea casei), pe care nu o recomand, si una de Weissbier, alaturi de cativa brezel calzi, proaspeti si asa de buni ca n-am apucat sa le fac poze :p
Cateva ore mai tarziu in noapte, vin rosu si nuci carmelizate in camera de hotel.