duminică, 25 ianuarie 2009

[mazilique] Bucuresti - Madrid

Dupa o chiuiala in parcarea fabricii, undeva in jur de 9.45, ne-am regrupat la 10.34, la Otopeni. O ora mai tarziu, dupa un suc, o apa, un sandwich si un ice tea uberpriced, am facut boardingul la cursa spre Madrid.

12.40 - Decolam, iar eu una imi dau seana ca sunt o proasta - in timp ce Ceausescu se joaca pe laptop, George se uita la un film pe Playstation, Ioana & restul citesc, realizez ca mi-am uitat si cartile, si iPodul (laptopul nu aveam nici o pasiune sa-l car...). Iar Redbull-ul de dimineata chiar nu ajuta la motzaiala...
In alta ordine de idei, EasyJet e cea mai spalata companie low cost cu care am zburat pana acum. And the cute boy-stewards are definetly a plus :))

16.20 - Am coborat din avion. Alina a fost insa prima care a calcat in picioare pamant iberic, pentru ca asa i-a venit randul la verificarea pasapoartelor :P
Dupa o plimbare de vreo zece minute intre terminalul 1 si 2, am ajuns la metrou.

Inainte sa ajungem la apartamentele unde aveam rezervari, Ioana si George s-au despartit de noi, ca sa faca rost de chei. Noi am schimbat cateva linii de metrou si am reusit sa fentam niste hoti de buzunare... Long story short - un baietas frumusel si curatel, cu haina pusa peste mana, mi-a deschis putin geanta cu tzoale. Ca sa-mi ia insa un hanorac, un tricou sau ceva... ar fi fost cam greu. Chit ca mie mi s-a parut ceva in neregula, nu m-am sesizat... Raluca a fost insa zmeul, vocea salvatoare, care l-a apostrofat pe tanarul si mi-a zis sa-mi trag jucariile in sight. De asemenea, si buzunarul lui Gabi a fost usor violat, dar fara repercursiuni.

So. Acum suntem in Madrid. Am baut cerveza con caña. si am mancat tapas. George si Ioana poate vor binevoi sa poveseteasca aventura pe care au avut-o ei obtinerea cazarii. Daca nu, sa stiti ca noi ne suntem bine, sanatosi si voiosi si ne ducem in inspectie. Con cerveza. Con caña...

Niciun comentariu: