luni, 12 ianuarie 2009

[ioana] surprizele mele

Ok, după ce Mazi a scris o adevărată cronologie, iar George o ştire cu tehnica piramidei inversate cu tot, eu o să scriu o telenovelă pentru blog – o blognovelă.

Pe la sfârşitul lui noiembrie mă trezesc spunându-i lui George că vreau şi eu o petrecere surpriză - pentru că la o asemenea petrecere aniversatul scapă de nişte bătăi de cap (să găsească bar/restaurant, să facă rezervări, să adune lumea...), iar invitaţii par mai puşi pe distracţie după toată tevatura cu organizarea surprizei. Erau, pur şi simplu, nişte observaţii cam cinice după petrecerea-surpriza-a-lui-mazi. Cu titlu de glumă. Nu m-am gândit că le va lua în serios.

Două luni mai târziu şi după propria petrecere surpriză, îmi susţin în continuare argumentele de mai sus :) Şi adaug unul: pentru că e al naibii de plăcut şi de emoţionant. Când vezi oamenii adunaţi într-un loc de dragul tău şi îţi dai seama că unii dintre ei s-au dat peste cap pentru a-ţi face o surpriză, nu ţi se mai pare că „lumea-i rea şi viaţa grea”. Pentru câteva momente măcar, lumea-i bună şi viaţa uşoară.

Aşadar, da, seara de sâmbătă chiar a fost o surpriză. Şi nu numai pentru că am intrat la Casa Hirscher crezând că voi mânca papanaşi cu George şi am dat peste un belshug mult mai mare, alături de alţi 11 oameni. Ci şi pentru că nu mi-aş fi imaginat că o petrecere poate naşte asemenea sentimente. Dar, hey, eu plâng şi când termin de citit o carte ff bună sau de văzut un film ori un spectacol care mi-a plăcut ff mult... Aşa că nu mă luaţi în seamă.

5 comentarii:

Unknown spunea...

totally get it. exact cu aceleasi fraze (si faze) m-a minunat si eu acum aproape doua luni. plus ceva smiorcaiala la posturile de pe blogul Petrecerea surpriza a lu' mazi.

but enough about me :))

ne-a facut placere. eu una m-am simtit cel putin la fel de bine ca la ziua mea :x

ps - dupa cum poate ai remarcat, la casa hirscher nu sunt papanasi :P

huuugz

Ioana spunea...

:)) da, am remarcat. dar cand vine vorba de dulciuri (mai ales), nu e greu sa ma prostesti.
si oricum, asta cu papanasii de la hirscher e mai subtire decat gafa cu masina parcata in fata blocului :P

George spunea...

adica ce vrei sa zici, mazilu?! ca era sa "ruinez" si surpriza ioanei cu invitatia la papanasi asa cum am "ruinat-o" p'a ta parcand masina in fatza intrarii?!?!?!

Unknown spunea...

:))))))))))))) touche!
georgele, la' anu' parchezi un Fiat 500. pe care mi-l faci cadou :))

Unknown spunea...

cmon!, rili. il impart cu ioana :)
da, stiu ca ra nu conduce :))
muhahah