vineri, 5 decembrie 2008

[raluca] Dear Santa, bring me some murders, pleaaaaase, pleaaase!

Booooooooon. Consider ca in ultimele nopti am dormit mai mult decat suficient (chiar si 8 ore pe noapte!!!), prin urmare zic ca e cazul sa revin la bunele obiceiuri. Asa ca, decat sa ma omoare Mazi maine (virtual, pe mess, desigur) ca nu scriu nimic, iaca, la ceas de noapte, some dark wishes for Santa :).

As vrea sa am toate seriile "Crossing Jordan", "Midsomer Murders", "CSI", "Murder, She Wrote" :). La ele s-ar putea adauga mormanele de romane de Agatha Christie (doar 80), povestirile cu Sherlock ale lui Arthur Conan Doyle (sunt deja pe cale sa termin colectia pentru dragul meu frate :) ) si altele asemenea. Prefer insa "clasicii" genului, ii gasesc mult mai amuzanti, mai inventivi si mai simpli totodata, iar povestile lor mult mai plauzibile. Sa zicem ca mi se par umani. Umorul intr-un film sau carte mystery mi se pare ca poate scoate povestea din noianul de scenarii mediocre de gen, tocmai de asta imi plac cele enuntate mai sus ("CSI" cam iese din schema, insa mai poti gasi din cand in cand cate o gluma buna).

Pastrand nota, va recomand, de sezon, "Murder Most Merry" (ce frumos joc de cuvinte :))))))))) ), o colectie de 32 de povestiri cu crime de Craciun, scrise de cei mai tari in domeniu. Eu am primit-o de la mon frère anul trecut de Craciun, desigur. Ganditi-va cat belshug de popcorn, gogosi si clatite s-ar manca la o citire/vizionare...

Reading Most Merry!

2 comentarii:

Unknown spunea...

what ever happened to SATC? :))))

Raluca spunea...

Cat despre mine, am vazut cel mult 2 episoade SATC + filmul, ca am avut invitatie :)))))))