marți, 2 decembrie 2008

[mazilique] Daca n-ati ajuns la Viena, macar pana la Obor poate va invredniciti

Pentru cine n-a reusit sa ajunga la Viena sa vada minunatia de targ de Craciun despre care n-am apucat inca sa va povestesc (imi pare rau, imi pare rau, nu dati!):

Târgul de iarnă de la Viena a ajuns în sectorul 2

Vraja Sărbătorilor de Crăciun, cu aromă de cozonaci şi vin fiert, turtă duce şi multe jucării, decoraţiuni diverse şi suveniruri de sezon, vă aşteaptă să le descoperiţi în Parcul Obor din faţa Primăriei Sectorului 2 începând de joi, 4 decembrie a.c.

Now's that's funny :)))) Pana una alta, eu recomand targul de la MTR, care se deschide vineri :)

Un comentariu:

Anonim spunea...

Super! o sa merg si imi voi imagina ca sunt la Viena, printre tiganii care imi vor fura telefonul si cei care imi vor spune "ce te-as f***, fa" :))