marți, 14 octombrie 2008

[raluca] De ce nu mi-ati spus ca exista Malaiesti?



M-am mai convins o data ca deciziile spontane sunt cele mai bune. Adica, in cazul de fata, Doru a propus inopinat sambata seara, la cabana Diham, sa facem un traseu de 6 ore prin Malaiesti ca sa coboram la Gura Diham. Ocolis adica.

Cea mai buna idee de departe. Traseul a fost minunat, iar la Malaiesti nu pot sa descriu cum era, pt ca nu am cuvinte... Mie imi plac muntii, crestele, iarba, lucruri de genul asta. Iar acolo am gasit toate aceste lucruri, plus zapada si soare.

Las imaginile sa vorbeasca :).

Un comentariu:

Anonim spunea...

Stiam ca exista Malaiesti, dar nu a fost mai interesant sa descoperi singura frumusetea acelui loc? :) Foarte dragute pozele..iar Prepeleac (sau Prichindel dupa caz) e mai mult decat fotogenic :)