vineri, 3 octombrie 2008

[mazilique] Notte italiana di Ioana sau Yummy, yummy, I've got love in my tummy

Cuvintele nu pot descrie ceea ce simt eu cand e vorba de mancare buna (si mai ales belshug de mancare buna ;), asa ca las imaginea sa vorbeasca despre ce-a fost aseara la Notte italiana di IoanaDar ca sa dezvolt un pic, am fost rasfatzata cu prosciutto, ruccola, rosii cherry, rosii uscate, anghinare, pasta de masline kalamata, grisine cu rozmarin, ciabatta cu masline negre, smochine cu mascarpone, miere si nuscoara, uleiuri aromate & otet balsamic si, evident, bere italiana.

Toate astea mi-au amintit ca totusi si eu fac niste penne arrabiata foarte bune, fapt ce ramane de demonstrat la un belshug party viitor. Va rog de pe acum sa va familiarizati cu folosirea in exces al rozmarinului, am si eu o pasiune :P

P.S. - Seara a avut un singur inconvenient. Mai exact, George (micutul cinic, cum mai este el cunoscut) a avut de suferit din cauza popcornului pe care-l avea in program, dar care nu s-a mai produs. Insa am promis ca voi reveni pentru yet another magical movie night :x

5 comentarii:

George spunea...

Deci, inca o data am fost lucrat la PR de Ioana.
Ideea mea era sa o impresionez pe Mazilu cu un popcorn delicios, gatit in regim express la microunde, si cu doua episoade dintr-un serial plin de porcarele.
Dupa ce Ioana si-a dovedit abilitatile de combinatoare in ale ingredientelor italiene, evident ca nimeni nu s-a mai gandit la popcornul meu.
Nici filmul nu a fost ce ma asteptam - eroul principal tot avea probleme intr-o zona delicata pentru un tip, ceea ce, prin empatie, provoaca fiori oricarui alt barbat care privea serialul. Ca sa nu mai vorbesc de multele dialoguri care mi-au scapat, si pe care, fetele, rosind, n-au vrut cu nici un chip sa mi le traduca...

Ioana spunea...

haha - n-a rosit niciuna dintre noi, si cu atat mai putin mazi :) u traduceam de teama sa nu ratam fazele, multele faze, din serial

Anonim spunea...

;)
dar daca vrei, iti povestesc acum :D

George spunea...

n-ai tupeu, mazi, sa povestesti. de fapt nici nu ai fi in stare...

Anonim spunea...

suntem in clasa a II-a, cmon :)